أعلان الهيدر

الاثنين، 17 فبراير 2014

الرئيسية أغنية تامر حسنى الجديده الموضوع فيك 2014

أغنية تامر حسنى الجديده الموضوع فيك 2014

أغنية تامر حسنى الموضوع فيك

اغانى تامر حسنى الجديده 2014 - 2015

مشاهدة وتحميل اغنية تامر حسنى الموضوع فيك

استمع الان لأغنية نجم الجيل تامر حسنى الموضوع فيك من برنامج رحلة صعود

جديد ٢٠١٤ الموضوع فيك - تامر حسني

تعتبر اغنية تامر حسنى الموضوع فيك من اجمل الاغانى الهادفه التى قدمها الفنان الجميل تامر حسنى

تعتبر اغنية تامر حسنى الموضوع فيك من اجمل الاغانى الهادفه التى قدمها الفنان الجميل تامر حسنى

كلمات أغنية الموضوع فيك لتامر حسنى

كلمات اغنية الموضوع فيك تامر حسني , كلمات اغنيه تامر حسني الموضوع فيك

 اوعى تخلى الدنيا تمشيك وتخلى كلامها يمشى عليك
ماتخليش حاجه تتحكم فيك ربنا خلقك تختار بايديك هتفكر ليه ده الموضوع فيك
ده الموضوع فيك ماتقولش اصل فى ظروف والله ما مساعدة
وتحجج نفسك كده فى القاعده علشان فى اقل منك كتير بداو من تحت الصفر وعدو
ولا تياس يبنى فى رب كبير لينا رب كبير طول عمرى انا اقوى من الايام
الضلمه برضو هرسم فيها احلام وتحت انا اى ظروف هطلع قدام هطلع قدام
طول عمرى انا اقوى من الايام وماليش انا سقف فى الاحلام ولا عمرى يهزنى اى كلام
مش فاضى لكلام
سيبك بقى من الاحباط والظيطه وقوم اكتب احلامك على الحيطه وكل لما تحقق حلم روح
امسك قلمك وعلم عليه حياتك قصه فيلم ليه ماتكونش بطلها ليه طول عمرى انا اقوى من الايام
الضلمه برضو هرسم فيها احلام برضو هرسم فيها احلام
تحت اى ظروف هطلع قدام هطلع قدام
طول عمرى انا اقوي من الايام ومليش انا سقف في الاحلام ولا عمري يهزني اي كلام مش فاضي لكلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.