أعلان الهيدر

السبت، 29 نوفمبر 2014

الرئيسية اغنية احمد سعد الجديدة ليه جيت عليا

اغنية احمد سعد الجديدة ليه جيت عليا

ليه جيت عليا كلمات - تحميل وتنزيل اغنية احمد سعد ليه جيت عليا المره دى mp3 2014
سونج احمد سعد الجديده ليه جيت عليا المرادى اغنيه جديده على ايجى سفن
اجدد اغانى النجم المصرى احمد سعد
كليب ليه جيت عليا المره دي

أحمد سعد ليه جيت عليا
كلمات حسام الدين مصطفى، ألحان أحمد سعد، توزيع أشرف البرنس
إنتاج موسيقانا للإنتاج الفني والتوزيع، حسام الدين مصطفى يوليو 2014




كلمات اغنية احمد سعد الجديده ليه جيت عليا


بصلى وانتا بتتكلم عايز اتعلم ازى ادارى
بصلي خلينى اتفرج يمكن اهدا وتنطفى نارى
لو فاكر انى هسيبك يبقى دا عيبك
لا دا قرارى
صدقنى انتا بتتغير وانا متحير
ليه من الاول
تغلط وانا جوى حياتك طب وحياتك
دا انا زعلى مطول
كتر الاحزان بتعلم وانتا معلم فى انهيارى
لية جيت عليا المرة دى وجيت
على حب السنين
حسبتها غلط المرة دى خلاص مش
باقى ليك حنين
ومتفتكرش انى هقول عادى وههدا انا
فى خلال يومين
خلينا اتفرج على ندمك من اللى
انتا عملتة معايا
خليني اشوف حرقتك قلبك على
حب وهوايا
دانا دلوقتى واحد تانى متغير
من جويا
شايفك مش حاسس ان خلاص خرجتك
برة حياتى
وانها تكون مشكلة وتعدى وانا
بتكلم على الفاضى
لا انسى ان انا اجيب سيرتك تانى
خرجتك من حسابات
 لية جيت عليا المرة دى وجيت
على حب السنين
حسبتها غلط المرة دى خلاص مش
باقى ليك حنين
ومتفتكرش انى هقول عادى وههدا
انا فى خلال يومين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.