أعلان الهيدر

الجمعة، 28 نوفمبر 2014

الرئيسية اغنية امال ماهر الجديده ولاد النهارده

اغنية امال ماهر الجديده ولاد النهارده

اغنية امال ماهر ولاد النهارده يوتيوب ، تحميل اغنية امال ماهر الجديده ولاد النهاردة mp3 
 تنزيل اغنية ولاد النهارده من البوم امال ماهر الجديد 2014
 امال ماهر مزيكا سمعنا نغم العرب

اغنية ولاد النهارده من البوم امال ماهر 2015
كلمات نادر عبدالله
الحان وليد سعد


كلمات اغنية امال ماهر الجديده ولاد النهارده

احنا ولاد النهاردا --- ومسامحاك ع اللي عدا
وموافقة ومستعدة --- أرجع من غير شروط
وكمان بإشارة منك --- تلاقيني اترميت في حضنك
واللي هيشفعلك إنك --- لسه محتاجلي موت
تعالي انا مش ممانعة..حبيبي
أصلي انا راجعة راجعة
وقبل ما تندهلي سامعة --- وصعب انا اتأخر عليك
مش محتاجة اقول مسامحة..دي حاجة
زي الشمس واضحة
لو اتقال اني كنت رايحة
منك ابقي انا رايحة ليك
-----------
أنا إحساسك وصلني
مش محتاجة تحايلني
دا ما حدش يستاهلني
غيرك انت من زمان

سيب نفسك تاني ليا --- وانا هصالحك عليا
دانا طول الغيبة ديا حاسة بقلة أمان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.