أعلان الهيدر

الجمعة، 28 نوفمبر 2014

الرئيسية اغنية محمد رشاد قوم اقف وانت بتكلمنى

اغنية محمد رشاد قوم اقف وانت بتكلمنى

اغنية نجم عرب ايدول الموسم الثالث محمد رشاد قوم اقف وانت بتكلمنى
تحميل وتنزيل اغنية محمد رشاد الجديده قوم اقف mp3
مشاهدة فيديو كليب محمد رشاد قوم اقف وانت بتكلمنى على اليوتيوب

الاغنيه الاصليه خاصه بالنجم بهاء سلطان

كلمات اغنية قوم اقف وانت بتكلمنى
عشان اصالحك و ارضى عليك
حجات كثير لازم تعملها
عشان اصالحك و ارضى عليك
حجات كثير و دي اولها

قوم اوقف و انت بتكلمني
قوم اوقف بص لي و فهمني
و لا تتكلم و انا بتكلم
و ان غلطت ابقى امشي و سبني(2)
قوم اوقف و انت بتكلمني
قوم اوقف بص لي و فهمني

انت ليه اه ليه اه ليه انت ليه ما بتحبش
قولي ايه اه ليه اه ليه حتى ما بتسال
و كمان زعلان
لو نسي نعلمو او حتى نفهمو
اللي فاتك من حياتك حعلمهولك

قوم اوقف و انت بتكلمني قوم و اقف بص لي و فهمني
و لا تتكلم وانا بتكلم و ان غلطت ابقى امشي و سبني

قوم اوقف قوم اوقف كلمني
قوم اوقف قوم اوقف فهمني

قوم اوقف و انت بتكلمني
قوم اوقف بص لي و فهمني
ولا تتكلم و انا بتكلم
وان غلطت ابقى امشي و سبني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.